mittiparis.blogg.se

Goodmorron!

Publicerad 2012-09-07 06:57:00 i Allmänt,

ligger i min säng och förbereder mig för att gå upp och börja dagen. Det är så konstigt för på morgonen som nu är det jätte kallt både ute och i mitt rum, men sen på eftermiddagen är det så varmt att man inte vet vart man ska ta vägen! Fast jag är glad att det blir varmt överhuvud taget!

Idag ska jag ha två lektioner, engelska och FEK. I engelskan har jag just nu en lärare som kommer från England, och alltså bara prata engelska. Det är jätte bra tycker jag för hon har så bra uttal och härlig dialekt haha!

Till helgen bilr det båttur vid Eiffel tornet och häng med alla sköna klasskamrater så det kommer bli grymt! ska försöka ta lite bilder :)

bilden är på en av familjens katter!

biso

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela