mittiparis.blogg.se

söndag

Publicerad 2012-10-21 17:53:00 i Allmänt,

har haft en helt underbar helg! :D
Lördagen spenderades med lite shopping vid les halles och sen vidare till Médéric för en överrasknings aktiviet= tårtbakningstävling ! väldigt mysigt var det
Efter det åkte vi hem till Hanna för att laga till lite tacos och färga Ebbas hår, mörkt! Det blev jätte fint tycker jag, men tror hon skulle färga det en gång till för att få bort några ljusa slingor som fortfarande fanns kvar efter färgningen.

Idag söndag började med ett besök på donken till frukost och en lugn start på dagen. Sedan, relativt tidigt drog vi oss hem var och en för sig.
När jag kom hem gick jag direkt ut och sprang en vända. Väldigt skönt nu när det varit så bra väder också! :)

men nu ska jag sätta igång på allvar med plugget inför denna veckan! wish me luck!

bisos

lägger upp bilder från helgen när jag fått tillbaka min laddare... ni får nöja er med lite gamla godingar istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela