mittiparis.blogg.se

everything is falling from the sky

Publicerad 2012-10-03 19:42:00 i Allmänt,

hade ett grymt bra träningspass på idrotten idag och ett skönt litet rep inför ABBA medlyt. Annars har jag bara haft två lektioner idag! härligt härligt
Nu ligger jag i soffan och försöker plugga till historia provet vi ska ha imorgon.. går väl sådär. Torsdagar är för övrigt värsta dagen för mig. har alla lektioner man kan ha i princip.. väskan väger runt 20000000 kg och vi har inga skåp på saint do vilket betyder att man måste gå runt och bära på skiten hela dagen.. min rygg kommer vara rätt sen om jag inte skaffar mig en ryggsäck eller något annat smart.
Något som förhoppningsvis kommer vara kul är att vi istället för att ha en vanlig lektion då våra lärare är i Sverige i några dagar kommer vi få åka till en gata i Paris och intervjua folk, ta kort och skriva ner vad man kan göra på den gatan man fått. Detta är på franska lektionen då. Sen ska vi presentera våran gata för klassen! tror detta kommer bli lajbans!
Men nu måste jag försöka plugga. Ska nog skype med judde och se om vi kan lösa det här på något sätt...

biso

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela