mittiparis.blogg.se

veckan i bilder

Publicerad 2012-09-20 22:27:00 i Allmänt,

 
 
tyyyp.
här är i alla fall de bilder jag lyckats ta under veckan!
Ni får va nöjda med det lilla jag har, alltid något liksom ;)

enjoy
söndagshäng i parc monceau 

parc monceau
var nere på stan när napoliondagen firades i min "ort", fick ingen bra bild på de utklädda men det var massa fruktstånd och macaroon stånd runt om på stan så det va myys 

Vi blev avmålade av Freddie vid Notre Dame. Bakom ser man folk åka något slags rullskriskor "rally". riktigt duktiga var de och gjorde massor av trix!

resultatet! ser ni vem som är jag ? ;))

jag och ebba på en restaurang vid Châtelet! 
 
 
nu räcker det med bilder för ikväll! 
 
a demain et biso <3

Kommentarer

Postat av: Elin<3333

Publicerad 2012-09-20 22:53:21

niiiiiice, miss you massor

Svar: saknar dig meeeeeed, kom hit snart? <3
Louise Fredriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela