mittiparis.blogg.se

I wanna be here and no where else

Publicerad 2012-09-09 16:17:00 i Allmänt,

japp. Jag trivs verkligen jätte bra här! Allting är så underbart! Det är precis så här jag vill ha mitt liv! perfekt!
Anyway. Efter gårdagen och att det skulle bli 30 grader idag, valde jag att stanna i Rueil, alltså hemma idag. Vaknade upp sent, tog sedan bussen till centrum, men konstigt nog var i princip alla affärer stängda! Det som var öppet var några kaféer, något bageri that's it! Väldigt konstigt, men istället köpte jag en pain au chocolat och vandrade längs alla små gator och hittade endel hotell faktiskt! Alla låg precis i centrum, nära där jag bor och verkade vara rätt billigt bra för familj och vänner som vill komma hit sen :D

Men men, igår var en grym dag, med en båttur längs seine, picknick i en park, fika på champs elysees, häng i barer och avslutande en sjukt god italiensk middag!
haha som ni ser var det mycket mat som gällde men när det är såhär varmt är det enda man vill göra att sitta och ta en drink i skuggan under ett parasoll eller ett träd i en park och bara ta det lugnt vilket vi gjorde :)

resten av dagen spenderas ute i trädgården med bra musik i öronen!
Har varit väldigt dålig på att ta bilder.. så har fortfarande bara iphone bilder att visa..

 

igår innan vi åkte ut på seine

mysig picknick lunch 
vandring längs rueils gatorfina statyer framför det jag tror var stadshuset 

 
biso <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela