mittiparis.blogg.se

sjuuukaa

Publicerad 2012-10-10 09:05:00 i Allmänt,

Ju mer höst det blir här desto mer blir folk sjuka och nu tror jag det börjar komma till mig också.. Det är svårt att veta hur man ska klä sig nu. På morgonen kan det vara lite kyligt, sen på dagen kan det vara hur varmt som helst och sen på kvällen blir det kyligt igen, vilket gör att man ofta tar på sig lite mindre på morgonen om man vet att det kommer bli bra rätt bra väder på dagen, = sjuk

Men men, idag är det ABBA medly träning igen, näst sista repet innan konserten på lördag. Så idag blir det rep med kostymer som Karin förhoppningsvis har fått tag på! spännande spännande!

på fredag tror jag det är kommer min kära morfar och Agneta hit! Kommer bli superkul!

men nu, ska jag börja dra mig till bussen för att ha 2 timmar samhällskunskap. yey


bis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela