mittiparis.blogg.se

Höstdag i paris!

Publicerad 2012-11-26 16:35:18 i Allmänt,

här va det lågt på inlägg!
men känner verkligen att jag inte är en sån person som ska ha en blogg egentligen.. orkar bara inte lägga upp inlägg...
men men. tänkte göra det nu i alla fall, men flera små inlägg på raken så ni får en liten ide om vad jag har för mig här i lilla paris!
Såg att jag inte bloggat sen elin och sofia var här så där är väl var jag börjar!
Det var fett kul kort sagt! haha
De fick se paris, träffa mina kompisar, se min skola och mina hooods liksom och till och med hälsa lite snabbt på min kära värdis!! Tror de hade det bra i alla fall :)
Sen åkte vi hem tillsammans till kalla regniga och stormiga Sverige.
Men det var ändå skönt att vara hemma de där ynka 3 dagarna. För då fick man varva ner lite grann och känna att man saknade paris lite också. Eller det kändes ok att komma tillbaka. Det är fortfarande där man hör hemma typ.

I Sverige var det mycket träffa kompisar, vara med familj och sånt, bara ta det lugnt. Någon som uppskattades mycket var att våga gå och ta precis vad som helt i kylskåpet! Även om jag vet att jag får det här och gör det till en viss del så är det ändå en annan känsla att gå och rota i sitt egna kylskåp.
Att träffa mina kära djur, lillebror och mammii var också ett stort plus <3 lite jobbigt att åka ifrån de även om man ville tillbaka..

Detta får räcka för första inlägget!
Har typ inga bilder från varken när elin och sofia var här eller när jag var hemma under lovet.. Dels tog de andra bilder och jag glömde väl av det lite grann.
men bilder får ni i nästa inlägg!

pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela