mittiparis.blogg.se

back in par-adise

Publicerad 2012-11-26 17:35:07 i Allmänt,

Tillbaka i paris, kändes bra! 
Lite ledsna miner när man lämmnade mammi på flygplatsen men jag träffar ju henne snart igen! Träffade dock Michael och Karin, vår rektor på planet tillbaka. Så det var kul! Kollade på lite film och satt och snackade vilket gjorde flygturen lite kortare. 
Väl i paris var det kul att träffa värdisen och mina kära vänner här i alla fall. Det var myisgt att bara få träffas och höra hur deras lov var! 
Mina värdisar hade ju turen att ha två veckor lov. Så när jag gick upp där på morgonkvisten slåg de sött kvar och sov..... 
Det var till och med kul att kul att komma till skolan! Det var bara vi svenskar där eftersom de franska eleverna hade ju fortfarande lov. Så det var lugnt och skönt. Vi hade bara en byggnad som var utan trappor vilket var ett plus! Dessutom fick vi också matpengar för att gå ut och äta kring alla paris gator. Det var mysigt. Lite nytt för omväxlings skull. Även om man saknadade maten som brukar vara god som man får i matsalen.  ;) 
 

en liten fin bild på mig och michael på planet tillbaka till paris!

en dag blev det sushi som stod på menyn i skolan ;)!

mästerfotografen johanna in action under vår letion
glada tomas i hörnet haha

liten sovpaus på håltimman
haha <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela